Suadmsv Adet im 10 gün gecikti az önce 3. Testimi yaptim yine tek çizgi.. İlk kez 10 gün gecikti normalde en geç 34. Günde gelirdi 😔 çift çizgi görmeyi umut ediyordum ama malesef hatta ikinci çizginin yeri extra beyaz çıktı 😔
Babyiveannesi Suadmsv seni umutlandırmak istemem ama benim adetimdende tam 11 gün geçti her test yaptığımda tek çizgi görüyordum en son bidaha son kez denemek istedim ve o ikinci çizgiyi gördük çok şükür şuan 26 haftalık hamileyim yani geç donlenme olabilir dediğin gibi benimde hiç adetim gecikmezken 11 gün boyunca gecikmisti acaba stres mi yapıyorum diye mi gecikti diyordum ama megersem hamileymisim geç donlenme oldu bende hastanede kan verdiğim zaman HCG değerim de 34 çıkmıştı yani yeni yeni tutunmaya başlamıştı bebek
nevamm1 Suadmsv umudunu kaybetmek yok üzme hemen güzel canini dur bakalim regl olmadığı sürece ümit var demek olmasa bile karamsarlığa düşme hemen Allah’ım en kısa sürede nasip etsin inşallah 🌹❤️
annesinin_beybisi Suadmsv canım yumurtan catlamamis üzülme çok yaşadım bunları benim de 10 gün geçti hamileyim de testte çıkmıyor geç döllenme sandım oysaki pcos muşum hiç haberim yoktu yumurtan catlamamis dedi doktor doktora git duruma göre adet söktürücü verir
gokcekocyigit07 Dur bakalım Allah büyük kan ver, ayrıca bu defa olmazsa elbet vardır bir günü, vakti, saati 🤲🌸
greybrde Suadmsv bi ara benimde 27 gün geçti bir heves kan verdim sonuö olumsuz doktor hava değişi kili alıp verme yediğin içtiğin şeyler bile adet tarihini etkiler çocuk istediğin için stres yapma strestende gecikir dedi boş verdim önemsemedim bekledim adet tarihimi 2 ay sonra hamile kaldım
Umudayolculuk36 Suadmsv canım bende öyleydim hemen çıkmıyor idrarda her kadında farklı hemen geçmiyormuş hormon o yüzden kan testi var bende idrara güvendim oruç tuttum neler neler yaptım 😅😅hamileymişim
Royem62 Suadmsv anladım canım ama kesini kan testi ayrıca hamilelik boyunca aşılardı s bir sürü iğne ile münakaşan olucak bence bir cesaret bu korkunu yenmelisin kuzum
Esmakorkmaz Suadmsv inşallah vardır canım. Bazen geç döllenme olabiliyor. Birkaç gün daha bekleyp testi tekrarla ve ya kan ver istersen🌸 inşallah vardır❤️