cidolila Zuhallahlt Allah yardımcımız olsun çok sıcak ya gerçekten allahtan ben çalıştığım için 12 1 gibi hemn uykuya dalıyorum sabahta 7 de ayaktayım sıcak haricinde bi sıkıntım yok şükür 🙏
2801 Zyneepemree çok şükür şu ana kafr sıkıntı yaşamadım 30+5 iz ekim annesiyim hayırlısıyla sadece hızlı kilo alımı korkutuyor beni son 2 ay sizce bi insan son 2 ay da kaç kilo alabilir lohusalık için gecelik almadım henüz kilo alırım diye
Zyneepemree 2801 ben 46 kiloyla hamile kaldım şuan 55 kiloyum bakıldığında sadece göbeğim var ben süwenden aldım önü düğmeli S beden aldım doğumda zaten aldığım kiloyu da veririm
Azizinannesi2 Zuhallahlt tahmini doğum tarihimiz 16ekim ama ekimin başında olur sezeryan olduğu için muhtemelen sıcaklardan gece yatamıyorum yüz üstü yatmayı bende çok özledim bazen diyorum ki deniz simidi alıp şişirip onla yüz üstü yatmayı düşünüyorum olabilirse aslında 😂😂
Minimalistmom birgul_990 Benimde 2ekim doğum görünüyor😊Aynıyız🙏🏻inşallah sağsalim kavuşuruz bebişlere🙂🥰
Mltm88 Zuhallahlt Benimde 8 ekim görünüyo ama sezeryan olacağı için daha erken olur..2 gündür vantilatörün karşısında uyuyorum sabaha kadar çok iyi geldi..Gündüz hiç iş yapasım gelmiyo😏 göbeğimde çok büyük ağırlaştım iyice..kızlarım yardım ediyo biraz ama onlarıda çok bunaltmak istemiyorum azcık idare edin beni diyorum 😍😍
birkedilianne Zuhallahlt Benimde doğumum aynı tarihlerde görünüyor. Ve ben muhtemelen bu ay ev taşıyacağım😂
Gamzeoks Yaklaşık 10 gündür vantilatör sürekli açık ve gece de öyle uyuyorum başka türlü çok zor faturayı merak ediyorum😂 saç diplerimin terlediğini ilk defa gördüm yazmış birisi kesinlikle öyle ilkleri yaşıyorum😂
Sicakcikolataa Zuhallahlt sırt üstü yatarken nefesim kesiliyor artık 29 haftalığım ve kuyruk sokumum oturduğum yerden kesinlikle kalkamıyorum 🤦🏻♀️
zeynepemiromer Sicakcikolataa canım bebisin kaç kilo acaba benim bebeğimin karın çevresinde bir hafta geri lik var da 29 yazınca merak ettim seninkinin kilosunu
Nn06 Okudum da yorumlari herkes ayni dertten muzdarip😅😅😅 anne olmak ne zor değil mi hanimlar daha hamileyken anliyorum bunu😅 kendimi 20 yaş almış gibi hissediyorum😅😅
Garfield06 EceZ ay aynen oyle sac diplerimden ter akiyor hic bu kadar terledigimi gormemistim Allah yardimcimiz olsun
zeynepemiromer Sicakcikolataa 1200 canim benimkide aslında pek bir fark yokmuş doktor korkuttu beni karın çevresi bir hafta geri dedi bende kaç gündür bunu takıyorum aklıma her yerden araştırıyorum acaba ilerleyecek mi diye
Sicakcikolataa zeynepemiromer İlerler Allahın izniyle hiç korkma☺️ geriden gelen çok bebek oluyor düzeliyor sonra. Benimde önceden hep 1 hafta geriden geliyordu şimdi 1 hafta ileride gidiyor.🙏 Beslenmene çok dikkat et☺️