Kızlar dün suyum geldi gece saat 12 de
hastaneye gittim 2 santim açıklık varmış sadece benim yatışım yapıldı normal doğum için ama bugun saat 6ya kadar suni sancı çektim bebeğin kafası aşağı inmedi artik dayanamadım bende sezeryan istedim spinal anestesi verdiler doğum 1 saat içerisinde gerçekleşti prensesim geldi rabbim isteyen herkese nasip etsin