turkankrbyk Gogus ucu için krem bisi tavsiye edebilcek var mı kızlar bebegim daha 2 günlük ama benim gogus uçlarım cok aciyor emdiği için doktor lansinoh verdi bu gun basladim ama daha etki gormedim. Var mi önerebileceğiniz bisey
Akrepbebek turkankrbyk gümüş kapakları oneriyorlar. Benimde en korktuğum şey göğüs ucu yarası.. benim şimdiden çok kötü emzirince düşünemiyorum 🤦♀️
Brcccc turkankrbyk kesinlikle gümüş kapak al canım ben o şekilde fayda buldum kullanmadığım krem kalmadı fayda etmiyor hiç
Seranad turkankrbyk Ben mustela kullanıyorum biraz yara olucak gibi oldu geçti sonra. Hemde ben makina ile sağım yapıyorum bebeğim küvözde ona rağmen öyle yara olmadı
SerraveAnnesii Brcccc Evet bende duydum trendyolda var ve yorumlar çok iyi bende almayı düşünüyorum fiyatı pahalı ama bence değer 🥰
btuban Brcccc gümüş kapağı kullanırken altına krem sürüyormusunuz, yoksa direk tenemi temas ettiriyorsunuz?
Brcccc SerraveAnnesii o kadar paraya gerek yok e bebekten aldım ben 150 tl bilginiz olsun işinize yarar belki ☺️
turkankrbyk Akrepbebek yani ama soyle benim goguslerim cok hassastır zaten. Adet olacağım zaman bile fazla acirdi muhtemelen hassasliktan dusunuyom insallah sizlerin olmaz ya
Akrepbebek turkankrbyk ya şimdi aklıma geldi. Kakao yagi çok etkili onu bi dene istersen göğüs ucuna.
SerraveAnnesii Brcccc 120 liraya da var trendyolda yorumlar da baya iyi ben onu almayı düşünüyorum ☺️
Kbrasmskbyrktr turkankrbyk göğüs ucuna silikon uc takip onunla emzir istersen krem etkisini gösterene kadar canim ben ne olur ne olmaz diye şimdiden hastane çantama aldim 20 t bisey eczanelerde civilde felan hep var
Nfeyza Göğüs uçlarına kendi sütünüzü sürüp, kurumaya bırakın muhakkak faydasi oluyor. Gebe eğitiminde nemli yara geç iyileşir demislerdi. Yani açıkta ve kendi kendine kurumasını beklemek önemli. Şifa olsun anneliğiniz hayirli olsun 💚🌿
Rabiahm turkankrbyk Çok geçmiş olsun umarım çabucak iyileşir çünkü ben ağlaya ağlaya emzirdiğimi biliyorum kızımı :( Lansinoh yara olduktan sonra malesef hiç bi işe yaramıyor. Bana fito krem iyi gelmişti doktorum yazmıştı emzirmeden önce yıkıyorsun göğsünü mutlaka. Göğüs kalkanı kullanmıştm o da rahatlatmıştı. Ama şimdi 2. Gebeliğim gümüş kapak alacağım herkes onu çok övüyor
EzgiRima turkankrbyk ben 2 gün ile başlayıp 15 gün çekenlerdenim. Ameliyat açımı unutmuştum. Mutlaka gümüş kapam almalısınız. 2. Hamileliğim bende gümüş kapak alacağım. Gögüş ucunu nemli tuttuğu için yara olmamasını sağlıyor
Elfelf475 turkankrbyk gümüş kapak kimyasalsız daha sağlıklı olur bence ablamın kızı 1,5 yaşında ve hala kullanabiliyor yara yaptığı dönemde