Merhaba hamileler 🙋🏻
18 haftalık hamileyim. Bugün sabah randevum vardı hastane de. Detaylıya girdim. Çok şükür bebeğim sağlıklı🙏🏻En önemlisi buydu zaten. Yalnız kendimi o kadar erkek bebeğe alıştırmıştım ki nasıl desem hep öyle hissettim. Hatta kıyafet bakarken bile elim mavi kıyafetlere gidiyordu ... 2 kızım var bu arada. Eşim kız olduğunu duyunca çok sevindi tam bir kız çocuğu delisi ☺Sizce detaylıda yanlış çıkma olasılığı var mı? Ya insan hissettiklerini hemencik kenara atamıyor gerçekten. Benim gibi düşünen var mı?