Arkadaşlar mayis 18 de doğum yaptım bebeğim iriydi doğduğunda ama korkulcak bi durum yok bende toplu birisiyim şuan karnim felan var yani ama nedense o zaman dan bu yana dikişlerimin üstü yani göbek deki dilide yakın yerdeki uyuşukluk geçmedi orayı cimciklesem bile acımıyor dikişlere bastırsam acır ama tam üst kısmı acımıyor uyuşukluk vae hala nedendır bilen varmi