aslann_annesi Gunay27 merhaba ben de 12 haftalık hamileyim sık olmasa da hafta bir kere ilşki oluyor bebek olduğu için korkuyoruz ve bende bir 2 defa aynı şekilde lekelenme yaşadım ilişki sonrası progestan kullanıyorum vajinal tek önerim iyice ıslanmayı bekle azcık bir zorlamada hemen görülüyor
aslann_annesi Gunay27 doktora gitmediysen asla ilişkide bulunma derim çünkü daha düşük tehliken olup olmadığını bilmiyorsun ve doktora gitmeyi geciktirme en azından önlem amaçlı progestan başlatır
Elif5361 Gunay27 Henüz çok yeni bu yerleşme kanaması da olabilir doktora gitmeden ilişki önermiyorlar benim doktorum kalp atışına kadar bekletmişti ondan sonra onay verdi