esrvl 35 haftalığız bebeğim ters, hala dönmedi. Son ana kadar beklicez dönmezse sezaryen doğum yapılacak doktorum söyledi. Bu arada devlete gidiyorum. Birde Akdeniz anemisi olduğu için büyük ihtimalle sezaryen doğuma alınacağım. Yani kolay kolay sezaryen yapmıyorlar ki. İstediğiniz kadar ısrar edin ama maalesef 😔