Acrbaby 32. Haftamız bitiyor iki üç haftadır aynı kilodayım daha hızlı kilo almam gerekmezmi durdu suan 🤔
Ozlemmmmm Acrbaby son bir aydir bende ayni kilodayim hatta cok kafama taktim kontrole gidene kadar bebegim gelismiyor mu diye ama kilosu 2300 suan 34 haftaligiz umarim iyidir
Acrbaby Deniz2961 pazartesi doktora gideceğim haftasonu girdiği için merak ediyorum , hareketleri normal ama kilo almıyormuyuz diye endişelendim canm
Acrbaby Hilalakar bende 6 kilo aldım 33. Haftadayız 😊 sizde çok az almışsınız , sağlıkla kavuşuruz inşallah 🙏
Acrbaby Happygril normal olabilir o zaman 🙏 çok tesekkür ederim vakit ayırıp cevap yazdığın için sağlıkla kavuşun inşallah 💟
Acrbaby Ozlemmmmm bende gidicem 2kilo oldumu çok merak ediyorum gelişimi normalmi diye pazartesi öğrenicem bakalımm 🙏