Busegrkn kilosuda iyi haftasida bence kuvezde kalmaz, dogurman gerekiyorsa doktorunu dinle sonra,pişman olursun. Ben 32+1dogurdum 1hafta kuvezde kaldi o da cocugun emme refleksi yok diye. Annesiyle bebek kaliyo. Yani kuvezde kalsa bile seni alcaklar yanina. Beni öyle yaptilar. 3.gun aldilar yanina.. sarilik oldugu icin 3gun ayri kaldik birtek.