Kızlar 2 haftalık gebeyim bundan önce 3 kürdajım oldu Bi önceki gebeliğimde 3 aylıkken bebeğini kalbi durmuştu ben oksapar kullanıyordum coraspirin kullanmadım sonra doktorum Bi dahaki gebeliğe kullanırsın bunu da dedi neyse şimdi bazı nedenlerden dolayı doktor değişikliği yaptık şimdiki doktorum da aydınlatmadı hiçbir şekilde senin tercihine bırakıyorum dedi sizce hangisini kullanmalıyım ya da ikisini de kullanmalı mıyım?