Nurhanimm 18. Haftada başladım gittiğim doktor erkenden başlamayı tercih ediyor şuan 27 haftalığım ve kasılmalarımı nts sayesinde doktorum fark etti erken doğum riskim olduğunu söyledi nidicard diye hapa başladım sanki kasılmalarım devam ediyo inşallah 34 36. Haftaları görürüm