mucizemm_ Ocak ayında çektirdim, eşim doktor olduğu için indirimi vardı ama 600 lira civarıydı. Acı eşiğim emin olun benim de çok çok düşük. Muayene bile çok zor oluyorum. Bu yeni bir yöntem, C kollu makinesi var. Aneztezili olanlarda bu şekilde değil. Etrafımda da ağrısız hsg olanlar var ve hiçkimse bir şey hissetmedi. Boşuna narkoz almayın. Bu normal hsg’nin narkoz verilmeden yapılanı değil. Farklı ve daha ince bir madde gönderiyorlar. O yüzden hiçbir şey hissedilmiyor. Makine etrafınızda hareket ediyor, doktor görmek istediği yere yönlendiriyor. Çok kısa bir işlem. YouTube’da videoları var izleyebilirsiniz. Eğer İstanbul şansınız varsa mutlaka görüşün.