gokcekocyigit07 DamLa111 var en eski klimada bile hic endişe etme 👍 olmasa bile düşük dan 25 gayet ideal 😌
42-AySe-07 DamLa111 Canım ben de Antalya’dayım kızımı geçen yıl doğum yaptım dr sabit 26-27 derecede kalsın sorun olmaz demişti hiç bir sıkıntı yaşamadık şükürler olsun
DamLa111 minikoglumm evet canım sürekli çalışsa düşük seviyede daha iyi sanırım açıp kapatmada olursa terleyip hasta olma ihtimali varmış