Aytentolga benim ilkinde de bu bebeğimde de mide bulantısı peşimi bırakmadı. Bakalım bunda nekadar sürecek. Oğlumda tam 8,5 ay bulantı ve kusma yaşadım hep prilam kullandım. Şuanda da malesef çok fazla bulantım ve kusmam var o yüzden yine prilam kullanıyorum. Bakalım bunda nekadar sürecek. Oğlumda 2,5 aylıkken kavun aşermiştim okadar. Bunda henüz birşey aşermedim🙈