Seqnem bana 1 kere şeker yüklemesi yapılmıştı o zaman normal idi şekerim. 24. Haftada yapılmıştı sanırım. Doktor ileriki haftalarda bebek ultrasonda hep kilolu ve önden gittiğinde şekeriniz normal çıkmıştı değil mi deyip teyit alıyor ama 30. Cu haftalarda şeker için bi test daha yapılmadı 🙄 Acaba talep mi etmeliyim? Yani belki sonradan şeker çıkmıştır demi ? Yarın benim de kontrolüm var 37+2 yim bakalım kaç çıkacak bebişimin kilosu