Ben başından beri takipteyim. Trodim düşük hızlı çalışıyor. Endokrine sevk etti. Endokrin ilaç önermedi. Ayda kontrole gidi Rum dahiliye yada endokrin takip ediyor. İlaç vermediler bebeğe zararı olmasın diye. 34.haftadayım. Geçen hafta baktırdım düzelme olmuş.