Selin12- Ayskem rabbim bir avazda kurtarsın sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Mviekran Ayskem sizi en başından beri cinsiyet tahmini zamanlarından hatırlıyorum 40+2 olmuşsunuz maşallah ne çabuk geçmiş zaman bende 38 😁 Allah bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🌺
Elif5361 Ayskem Daha yeni konuştuk az kaldı gelecekler diye 🥰Kolaylıkla sağlıkla kucağınıza alın bize de haber edin 😌🌸darısı başıma
Ayskem Çok şükür sağ Salim kavuştuk suni sancıyla açılma olmadı 6 saat sonunda Sezaryen ameliyatı oldum
Elif5361 Ayskem Olsun sen elinden geleni yapmışsın bebeğin o şekilde gelmeyi tercih etmiş 🌸Hayırlı olsun sağlıkla büyütün darısı bizlere inşallah 🌸
Uykucu2307 Ayskem aayy canım çok sevindim. Rabbim bi avazda doğurmayi nasip etsin. Darısı bizim başımıza. Benim doğmuyor totemi seni tuttu galiba.