Eymnnn evet geçer, doğumdan bir süre sonra normal pigmentine döner cildiniz. Gebelikte salgılanan bir hormondan ötürü ciltte yer yer kararmalar normalmiş. Dizleriniz kol altlarınız bile olabilir. O çizginin adı da linea nigra biz gebelik çizgisi olarak biliyoruz 😊