Busraaa11 Kızlar son ayima. Girdim artik kızım olcak ama. Benim karnım sivri ve asagida ve küçük geliyor bana gore kontrolum sali günü 6 hacta once gidebildim kontrole acaba bebek küçük müdür? Ve neden karnim Sivri ve aşağıda acaba? - !
Hafissee Busraaa11 bi sebebi yok bünyeseldir 😁 cocugun aşağıda öyle durmak istemiştir benm doğuracağım hafta hep öyleydi
Yagmursimsek94 Busraaa11 bende 37 deyim ve karnım sivrildi ve asagıda geliyor artık bana bide dediginiz gibi karnım kücüldü gibi sanırım bebek öne dogru toplandı yanlarımız bos kaldıgı icin kücük geliyor
teletabi Busraaa11 benim karnım hiç yok denecek kadar küçüktü. İç kaeın genişliğinden kaynaklı diyorlar. Birazda bünyesel. Doğumhanede prematüre mi demişlerdi karnın çok küçük vs. Olabiliyor yani ve benim hamileliğim boyunca karnım hep aşağıdaydı hiç yukarı çıkmadı bu biraz avantaj aslında. Nefes darlığı mide yanması daha az oluyor
Busraaa11 Yagmursimsek94 ya kesinlijle yanlarim bos hissediyorum cocugun kafasi sagimda ayaklari solumda vr surekli toplaniyor kafasini popoaunu hissediyorum aurekli sertleşme var. Bu sizce normal mi ya?
Busraaa11 teletabi açıkçası hic kursagim veya kidem. Yanmıyor peki bebek kilosu iyi kiydi bu önemli benim icin bi sıkıntı var mıydı
teletabi Busraaa11 valla gayet sağlıklıydı 2930 doğdu kilo olarak ama doğumdan sonra hiç kilo kaybı olmadı çok şükür. Şuan gayet sağlıklı bir bebek. 11,5 aylık 10 kilo