Merakliduygusal Kış bebeği anneleri, alışveriş yaptınız mı? Neler aldınız,alacaksınız? Yenidoğan için kaçar tane nelerden aldınız? Tecrübesiz annelere yardım lütfen🥲😘
mrs_elisah Merakliduygusal benim kızım şuan 6 aylık. Ocakta doğmuştu. Külotlu çoraplar rahatsız ettiği için tercih etmedim lcw dan tayt aldım pijamalarının içine. Bolca uzun kollu zıbın, çorap, eldiven
Mom06226 Merakliduygusal şubatın başı gibi doğacak sanırım şuan bir çorabı bile yok almayacağım doğuma 2-3 ay kala alırım diye düşünüyorum 🤷🏼♀️
mrs_elisah Merakliduygusal benim 10 15 tane vardı ama yenidoğan değil. 0 3 ay ve 3 6 ay almıştım. Benim kızım çok kusuyordu zıbın u Yetmiyordu
istekalbeni11 Merakliduygusal Benim 30 Kasım Uygulamaya Göre Ama Aralık Ayınıza Görebiliriz 😁 Bişey almadım daha 😍
Krizantem10 istekalbeni11 ocak ayında gelecek inşallah bebişimiz ama daha hiç bir şey almadım. Kenara atıyorum paraları Aralık ayında toplu almayı düşünüyorum ☺️
Melos1 Merakliduygusal benimde aralık sonu görünüyor Allahın izniyle konuyu takipteyim🥰 ne almam gerektiğini bende bilmiyorum herşeyini uzun alıcam ama zıbın vs ne kadar almam gerek 🤷♀️
istekalbeni11 Krizantem10 Aynen daha erken Benim de Aralık’ta olacak Rabbim Sağlıkla kucağına versin Yeter ki sağlıklı dolsun hiç bir tane de elbise olmasın 🐣🐣🐣❤❤❤🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Babyahu Merakliduygusal battaniye, patikli alt, yandan açılmalı uzun kollu badiler, çorap aldım 🤗 bende tavsiyelere açığım ocakta doğacak inşallah güzelim 😻