Fatmabulutt aslında adetin düzenliyse gerek yok, ama ben işimi şansa bırakmamak İçin yapıyorum, daha garanti oluyor , şöyle de bir şey var bazı çiftleri strese sokuyor işte ille bu gün ilişki olacak olmalı fln diye, bu ay olmazsa bir daha ki ay test yapmıycam eşim stres oldu adam 😄😄😄