Tturkoglu valla ben adetim geçerse test yapayım dedim bugün çok acayip bir şekilde sol kasığımın ağrısına uyandım adet olacakmış gibi wc ye gittim bir iki damla böyle pembe kahve karışımı leke gelmişti sonra sildim açık kahve şeklinde geldi sadece peçeteye yani bilmiyorum normalde 4 Ağustos her ay düzenli oluyordu 4 aydır filan 5 eylülde evlendim başlarsa düzensizdi ne zaman olacağım evlilikten dolayı düzensizleşti son 4 aydır yeniden 28 günde bir düzene bindi şimdi 26 gün önce neden böyle oldu anlamadım adet mi değil mi onu da anlamadım adetin başlangıcında böyle oluyor ama sol kasığımda tarifsiz bir ağrı var