Aszey2012 gebeliğin hemen başında seker hastalığım olduğunu öğrendim, seker ilaci kullanıyorum ve 6 kilo verdim.. umarım bu verdiğim kilolar bebeğime zararlı olmuyordur, aslinda yiyorum da yani yemiyor degilim ama ilac sekerim fazla düzenledi sanirim 🥲