Burcudunya Happyasya evet canım ama söylerken emniyet indirimi demen gerekli asker indirimi dersen jabul etmiyorlar
Happyasya Burcudunya neden öyle demem gerekiyor ki? Emniyet polis olmuyor mu 🤦♀️ Kaynım polis bana bir yararı olur mu ki
Mervemete31 Merhabalar OYAK ta anlaşmalı kurumlar listesi var teyit alıp gidebilirsin gönül rahatlığıyla
Mervemete31 Happyasya biz doğum paketi aldık ödemenin %20 sini de geri aldık . Böyle sigorta yaptırabilirsiniz hem daha uyguna geliyor OYAK tan bile
Burcudunya Happyasya kayninin olur mu bilmem bn es oluyor diye biliyorum benim eşim subay ve babasi faydalanamadi indirim den asker dersen olmuyor vnde bilmiyorum bir iki defa asker dedim indirim yok dedi hastane sonra öğrendim ki emniyet dememiz gerekiyor
Happyasya Burcudunya benim eşimde subay tam olarak ne dediniz emniyet personeli mi? Hangi kuruma bağlısınız diye sorarlarsa ne diycem ki sağlık sigortası olarak?
Burcudunya Happyasya bnm. Hastsbem demedi direk eşimin kimlik resmini gösterdim indirimi yaptılar hemen emniyet indirimi diyip kimlik gösterin
Onurbunur Burcudunya ne kadar indirim yapıyorlar baktım anlaşmalı hastaneye şehrin pahalı hastanesinde anlaşma var ne kadardır indirimi acaba
Burcudunya patuli kimlik resim olsa yeter sonucta o kimliği senin taşıma hakkın yok ki olsa bile esin nasıl girecek askeriyeye resim yeterli