Annem2134 gayet normal canım ben 6 haftalık hamileydim kese vardı ama bebeğin kalp atışı yoktu bebeğide görememisti herhalde bir hafta sonra tekrar gelin dedi gittik kalp atışını dinletti bize yani biz 7. Haftada tamamen bebeğimizi görüp kalp atışını dinlemiştik şuan 35. Haftaya geldik sende inşallah duyarsın haftaya 🙂