Gamzeblt Kızım hala dönmedi korkuyorum dönmez diye doktor dönmemiş ama bu haftadan sonra dönmesini bekliyoruz dedi
Happyasya Gamzeblt yalnız değilsin benimde 34+1 de dönmedi ama hiç endişe etmiyorum sağlıklı olsunda ben sezeryana dahi razıyım. Doktor böyle dediğimde sezeryan olmak istediğimi düşünüp çok kendini endeksleme sezeryana dedi. Demekki heran dönebiliyorlar 😁
Gamzeblt Sali3 umarım o kadar bekletmez 37 de çatı kontrolü yapacagını söyledi doktorum ilk doğum normal olsun çok istiyorum ama sağlıklısı neyse o olsun hakkımızda
Gamzeblt Happyasya bu haftasonu bidaha çapırdı kordonu ensesindeymiş 37 de çatı ya bakacak bilmiyorum vallahi sağlıklı olsunda gene normal olsun 😂
pamuk_anne Ben de yarın kontrole gideceğim 34+6 bakalım dönmüş mü ya. En son gittiğimde dönmemişti valla gerildim doğum pozisyonuna döner inşallah
Gamzeblt pamuk_anne bende bundan önce 30 da gitmiştim o zaman dönüp dönmedigini bile sormamıştım doktorum bu kontrolde kendi söyledi dönmemiş ama döner bu haftadan sonra diye hayırlısı bakalım