Merhabalar, mayıs sonunda boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum. Haziranda regl oldum, temmuzda günüm geçti test yaptım ve pozitif çıktı. Şuan 6 haftalık hamileyim ama henüz doktora gitmedim bebeğin görünmesi için biraz daha bekleyeyim diyorum. Kürtajdan hemen sonra hamile kalmak olumsuz bir durum oluşturur mu çok merak ediyorum 🙄