Serenkcbi elifmesut benimde başlarda düşüktü endişeleniyorum ama doktor sıkıntı yok dedi şimdi ise normale dönüyor.. kaçıncı haftasındasın sen ?
Zeynepppp Benim de sürekli düşüyor uzun süre ayakta duramıyorum, nerdeyse her saat bişeyler yiyorum. doktorum dikkatli olacaksın dedi
minikanne kizlar herkesinki dusukmus ne hikmetse benimkide yuksekti bikac gundur sukur bugun normall😄
Semiramiss Hamilelikte düşük oluyormuş. Çok kişiden duydum bunu ve normal olduğunuda duydum. Benim 10/6 çıktı ve doktorum normal dedi.
annesininzeytini benimde tansiyonum surekli dusuk ama doktorum daha iyi oldugunu soyledi yuksek olmasi daha tehlikeliymis
DilekAlkanat 14+5 haftaligim benimde dusuyor 9/5 ve dr normal dedi ama dustugu zamn ben ayaga kalkamiyorum kotu hissediyorum kendimi