Zeynep_ece Diyeceksiniz ki dilekçe vereceksiniz, eğer sezeryansanız ben operasyon geçireceğim mental durumum dolayısıyla yanımda refakatçi bulundurmam yasal hakkım olduğundan ötürü talep ediyorum diye ya da normal doğursanızda bir şekilde yatan hasta sayıldığınızdan yatan hasta olduğumdan yanımda bir refakatçi bulundurma yasal hakkımı kullanmak istiyorum diye o zaman bişey diyemezler ;)