Happydayss20 yok yatak çok çok hafif hiç düşünmeyin alın bence bende çok detaycıyımdır gerçi yatak bazalı benim tam güzel oldu aşağıda çok kalırsa olmaz yukarıda kalırsa da olmaz tam iyi oldu gibi geldi bana bence öyle yani
agırlık konusu da bebek zaten üst katta yani anne yanında çok çok uzun kalamaz diye tahmin ediyorum kilo yeterli yani yatak çok çok hafif kuş gibi bizde şaşırdık kalitesi de iyi benbegendim