4438bebegim Yeşim hanımı çok duydum iyi diyorlar ama randevu düşüremedik hiç. Saide hanıma da yumurtalık kisti için gittim. Yumurtalığın sana hayrı yok alıcam tek yumurtalıkla hamile kalabilirsen kalırsın dedi bezmialeme gittim yumurtalığıma dokunmadan kisti aldılar. Şu an hamileliğin 7. Ayındayım. Doktor şans işi sanırım😕