1 saat önce yemek yedik masayı toplayayım dedim demez olaydım. Kaynanamlardayız ve ev dublex. Yukardan aşağıya 5 6 tane tabak götürcem yani. Merdivende 3 bilemedin 4. Basamakta ayağım takıldı ve düştüm kayarak indim aşağıya. Sadece belimi vurdum merdivene oturur oturmaz ve kaydım. Bebeğime bişey olmuş mudur ? Karnım@a darbe almadım. Düşük olursa belirtisi nedir bilen varsa cevaplarınızı bekliyorum lütfen? Yarına doktor randevum vardı zaten gitmedim şimdi oyüzden🤷♀️🤰🏼 Tam 21 haftalık hamileyim bu arada 🎈