Kız bebeğim olcak. 37. Haftadayım. Tekmelerini sadece karnımda değil yan belimde falan da hissediyorum. Gözle de görünüyo. Bazen kasıkla bacak eklem yerinde de hissediyorum. Ben herkeste böyle sanıyordum ama yengem bende öyle bişi yoktu sadece ön karnımda hissettim dedi. Onun oğlu var. kız bebek yayılır derler ya. Acaba bunu mu demek istiyolar 😄 ben çok geniş alanda hissediyorum hareketleri. Sizlerde nasıl acaba