Ztrsel gebeliğe bağlı çarpıntı deniyor, çok normal normalde başka bir rahatsızlığınız yoksa eğer. Bende o haftalarda yaşadım kendi doktoruma söylediğimde kardiyolojiye yönlendirdi, gittim ekg vs çekildi bir problem çıkmadı çok şükür, kardiyoloji doktoru gebeliğe bağlı çarpıntı olduğunu, normal zamanda da aslında arada çarpıntımız olabileceğini ama gebelikte daha fazla kan pompalandığı için bu çarpıntıyı daha net ve daha fazla hissettiğimizi söyledi. Siz yinede isterseniz bir görünün doğum anı için en azından içinizde soru işareti kalmaz, kadın doğum doktorları malesef kardiyoloji görmeden birşey diyemez 🤷🏻♀️