38 hafta gebeyim eşim pozitifti test verdim bende pozitif çıktım eşimin 8. Günü ben vermemiştim test aslında onunla beraber bende rahatsızdım şimdi iyiyim agrım yok ama burnum çok yanıyo sadece bir an önce atlatmam lazım ne yapmam gerekir moralim çok bozuk yardımcı olun lütfen