birmavihikayesi 27+2 yım bebeğimin gelişimi iyi ama hala net hissedemiyorum bu durumu yaşayan varmı ne zaman net hissederim birkaç gündür de hiç hissetmedim neredeyse ne zaman hissedilir dışarıdan ne zaman gözlemlenir hareketleri
iremyasar busra1997alpaslan2021 bende 26+4 haftalığım iki gündür bende de öyle hareketleri azaldı postlarda okuyorum şu iki gündür herkeste aynı herhalde sıcaklardan mıdır nedir bilinmez ama aynı durumu bende yaşıyorum
Merveee34 birmavihikayesi gözlemlediğim kadarıyla ilk hamileliklerde 30.haftalardan sonra daha net hissediyorsun . Benim ilk hamileliğimde doğuma son 2 hafta kala baya hareket vardı .dışardan gözlemleniyordu . Bu bebeğim 4.bebek olacak bende 27.haftalığım gece gündüz sürekli hareket halinde elbiselerimden bile her hareketi belli oluyor . Her hamilelik ve bebek bir olmuyor demek ki . Endişelenmeye gerek yok . Kontrolde doktoruna yine de bildir
Nzlozkn birmavihikayesi bende tam 27 yim birkaç gündür dogru düzgün hissetmiyorum bugün hiç hissetmedim mesela anlamıyorum neden böyle oluyor
birmavihikayesi Nzlozkn baş agriniz da oluyor mu acaba benim aşırı derecede fazla var sıcaklardan dir diye düşünüyorum
birmavihikayesi Merveee34 inşallah öyledir çok korkuyorum doktoruma her zaman söylüyorum ama hiç ilgilenmiyor
Nzlozkn birmavihikayesi bende gebeliğin basından beri vardı da tansiyon çıktı ilaç kullanıyorum artık kalmadı çok şükür sizde baktırın tansiyonunuza belki ilgisi vardır bende genelde bu aralar kalca agrısı ve bacak krampları oluyor birde çok agırlastı vucudum doktor gecen hafta ödemin çok var dedi
Zeyyyn birmavihikayesi 29 haftdayım herkeste hareketler geç olabiliyodur 27den itibaren benimki dışarıdan görülmeye başlamıştı
Merveee34 birmavihikayesi büyük ihtimalle önümüzdeki hafta içerisinde daha çok hareketlenmeye başlayacak canım .olmadı baska bir doktora danış
gazetecianne birmavihikayesi demin bir video izledim plasenta anterior ise fazla hissedilmiyormuş bebek hareketleri karna yakın olduğu için plasenta… benim ikizlerin birini net hissediyordum diğerini hissedemiyordum sebebini öğrenmiş oldum. Birinin plasentasını arkada birinin önde çünkü. Onla da alakası olabilir.