Ssezen eylülde doğuracağım ben dümdüz beyaz bir kolsuz gecelik, kısa kollu pijama takımı ve uzun sabahlık aldım. Bunların haricinde de klasik düğmeli renkli uzun ve kısa kollu penye pijamalar aldım doğumda değilse sonra giyerim nasıl olsa diye, bu şekilde 🥰