Sose21 röntgenden mi bahsediyorsunuz ?
Akciger için gögüs hastalıkları dahiliye gidebilirsiniz amaaaaa çok acil değilse doğumdan sonra röntgene girmenizi tavsiye ederim.
anne karnına kurşun yelek takıyorlar evet ama aşırı aciliyet varsa girmeniz daha iyi olur boşuna radyasyon almayın. Radyoloji teknikeriyim bu arada o yüzden söylüyorum