mhtpmhtp Merhaba arkadaşlar ben 10+5 haftalık hamileyim. Bu hafta kontrolüm varr bazı testler istedi doktorum duruma göre vitaminler vereceğini söyledi. Neler kullandınız hamileliğinizde yardımcı olurmusunuz ☺️
Lulemom mhtpmhtp doktor duruma göre veriyo. Ben 12. Haftaya kadar folik asit kullandım. Sonra onu bıraktım demir ve multivitamin e başladım. 20. Haftada da omegaya başladım. Hala da kullanıyorum 3 ünü. 37. Haftadayım. Doğumdan sonra 2-3 ay daha kullanıcam
mhtpmhtp Lulemom teşekkürler ☺️ folik asit bende kullanıyorum. Omeganın herkes çok faydalı olduğunu söylüyor doktoruma sordum ama duruma göre vericem dedi. Geç mi kaldım diye düşünüyorum birde vitaminler için.
Lulemom mhtpmhtp yok 12 den sonra başlıyor. Ama durumuna göre veriyo. Ben multivitamini her gün içmiyorum mesela. Doktor söyler zaten.