MinikMucizeninAnnesi gaviscon tek çarem oluyor. Artık içmekten bıktım. 8. Aydayım, ne yesem yanıyor 🔥😁şikayetim olunca bir yudum içmemi hiçbir zararı olmadığını söyledi doktorum. Geçen hafta bir şişeyi üç günde bitirince artık almayacağım dedim. Soğuk süt gaz yapıyor o da ayrı dert, laktozsuz deneyeceğim. Soğuk su ve kontrollü nefes alıp vermek iyi geliyor. Yanma geçene kadar burnumdan nefes alıp ağzımdan uzun sürede bırakıyorum geçiyor. Bir süre rahat ediyorum.