Yeni1anne özele gidiyorum Bugün baktı açılmama ama sezeryan galiba benim doktorum bir parmak girmiş sadece Ebe öyle söyledi Ya bir parmak girdiyse bence açılma var demek değil midir ya Nasıl oluyor yani Ben hiçbir şey anlamadım doğum yaptığım yapacağım hastaneye daha doğrusu bir gideyim diyorum Çünkü resmen sezeryana almayı uğraştı 39 haftalık olucam 3 kilo 300 gram çocuk