Es_Se sıcak ballı süt falan içiyorum, belkodan taze meyve suları aldı eşim onlarla idare ediyorum. Umarım kısa sürede geçer. Kafam sersemledi direkt ☺️
İnşallah sağlıklı ilerler de kış en sevdiğim mevsim 🥰 siz de inşallah doğumdan sonra bebeğinize kıyafet konusunda zorlanmayacaksınız ama iyi tarafı çok bence. ☺️