[silindi] dudakta çıkan uçuk içi teramycin kullanıcaktım içerisinde pomad olduğundan doktorlar önermiyormuş bildiğiniz doğal çözümler var mı ? böyle bir durum yaşayan varsa nasıl geçtiği hakkında bilgisi var mı, şu an çok canım acıyor :((
Clementinee [silindi] canım buz gezdir üzerinde uzun süre olmamak şartıyla günde bir kaç kere yap bunu hayatım boyunca uçuk cıkaran biri olarak tüm tecrübeleri edindim artık 😅
Symust [silindi] benim de normalde hiç uçuğum olmazdı hamile kaldığımdan beri 5. Kez uçuk çıkarıyorum her hangi bir şey yapmıyorum ama kendiliğinden geçsin diye bekliyorum gerçekten çok sinir bozucu uçuk
Failknr [silindi] ben zovirax kullanıyorum bir kere sürünce bile direkt duruyor çoğalması. Ayrıca cikt doktorum (cilt mantarı olmuştum) ve kadın doğumcum cilt üzerine sürülen ilaçlrın bebeğe zarar verecek kadar etki etmediğini söyledi. Yani için rahat olsun demişti bana
Clementinee [silindi] geçmiş olsun canım o ağrıyı yanmayı zonklamayı hafifletir ve kurumasına yardımcı olur🥰
[silindi] Symust ayy gerçekten sinir bozucu 😮💨 Bende şimdi sarımsak dilimledim sulu yerini dudama koyup yara bandıyla sabitledim sızlamasını durdurdu en azından 🥰
Failknr Ebusss1 [silindi] yıllardır sürekli uçuk çıkaran biriyim. Yine de krem kullanmam diyorsanız en etkili yöntemlerimden biri sabun. Uçuk çıkarken sürerseniz dağılmaz
[silindi] aeh😮💨 Bende şimdi sarımsak dilimledim sulu yerini dudama koyup yara bandıyla sabitledim sızlamasını durdurdu en azından çok teşekkür ederimmm