Masal2021 Erkek bebişleriniz kaçıncı haftada doğdu normal doğum yapan anneler 39+5 im hala tık yok ilk oğlum 41+3 ye doğdu buda 41 i bulur diye düşünüyorum
Sali3 Masal2021 39+4 benim oğlanda da tık yok. Her gün hala doğurmadın mı diye arıyolar 🤦 kasıklarda rahim ağzında iğnelenme çok oluyor bu arada
Sali3 Masal2021 Bebek baskı yaptığı için olabilir artık çok aşağıda çünkü. Bi de enfeksiyonla alakalı olabilir bende biraz fazlaca var 😔
Kubra_123k Bende 37+1 deyim karnımın üst tarafı boş göbek deliğinin olduğu yerde bebek hareketleri hep orda bebek aşağıya inmiş mi oluyor yani doktor baş aşağı pozisyonda dedi