Aylinsemih merhaba bende bu ay jimerde dr Mehmet Aral atalay ile doğum yapıcam kısmet olursa , hastaneden memnun kaldınız mı hastanenin imkanları neler acaba fotoğraf çekimi ücretsiz diye duymuştum nasıl oluyor acaba fotoğrafçısı kim bilginiz var mı doğum anı ve doğumdan sonra oda çekimi yapıyor mu yarın hastaneyi de aricam ama bi sormak istedim size :)