Busraaa1919 Resmen koronavirüs belirtileri yaşıyorum testim negatif çıktı ailemden kimse de bisey yok 6 gündür çekiyorum yinede korkuyor insan salgın var diyor herkes 😣
Asyaa02 Busraaa1919 ben de kaç gündür grip gibiyim. Burun akıntısı ve tıkanma, baş boğaz ağrısı var. 31 haftalığım dün akşam test yaptırdım ama negatif çıktı. Herkes salgın diyor ama inşallah korona değildir 😔
DsMom Busraaa1919 Eşim aynı durumda birkaç gündür. Bugün test verdi negatif. Normal griptir endişe etmeyin
biyologelif Busraaa1919 aynı durum bende de vardı. Acayip boğaz acısı , vücut ağrısı, burun akıntısı. Ben kolay kolay hasta olmam test yaptık negatif. Acayip bulaşıcı annemden kızıma kızımdan bana geçti. Ortalıkta bir salgın daha var gibi
Ozlemkdmrcl Testinizi erken mi verdiniz acaba bazen koronaysa bile çıkmıyor bir daha olsanız en azından negatif çıkarsa bile tekrardan içiniz rahat olur
Busraaa1919 Ozlemkdmrcl belirtilerin 5. Günü verdim testi bide başka kimsede bisey yok sadece ben böyleyim 😣
Busraaa1919 Asyaa02 inşallah canım ya rabbim şifa versin hepimize dikkat et sende Allah kolaylık versin sağlıkla kucağına al bebişini inşallah
silaumut123 Asyaa02 aynıları bendede var daha önce virüs geçirdim hamileyken hemde korkuyorum şuanda sizinle aynı belirtiler var doğurmak üzereyim birde çok az kaldı
Ozlemkdmrcl Busraaa1919 bazen psikolojik olarak da insan belirtileri yaşıyor inşallah öyledir korona olsanız illaki oldum ben bu grip değil diyorsunuz cok farklı birşey. geçmiş olsun
Asyaa02 Busraaa1919 Amin. Rabbim sana da şifa versin inşallah. Öyle bir döneme denk geldik ki insan hem çok korkuyor hem de üzülüyor.
DsMom Busraaa1919 Ah tabi insanın aklı çıkıyor.. Hiç düşünmemek mümkün değil ama sakin kalmaya çalışın ki o da huzursuz olmasın en azından :)
Busraaa1919 biyologelif artık cidden evden dışarı çıkmak istemiyorum o duruma geldim nasıl berbat bisey geçmek bilmiyor ya psikolojikte çöküyor insan geçmiş olsun sizede
biyologelif Busraaa1919 ben serklajlıyım doktor hariç hiçbir yere çıkmıyorum ama ailem bir düğüne katıldı ordan bana geldi
Sali3 Busraaa1919 1 haftadır bende aynı durumdayım çok değişik bi hastalık ishal var arada ateş var hapşırık öksürük burun akıntısı hepsi karışık. Eşiniz bile olsa dikkat edin ben eşim iyileştikten 1 hafta sonra hasta oldum ondan bulaştı. 39+4teyim bi yandan korkuyorum tamamen iyileşmeden doğurursam bebeğede bulaşır diye