Merveidareci Merhaba hanımlar bu gün 12+2 günümüzdeyiz normal de göğüslerim de açıma oluyordu ama 2 gündür acı hissetmiyorum böyle belirtiler olmayınca aklıma kötü kötü şeyler geliyor bebeğime birşey olmuşmu dur diyerek 🥺
Hilal-95 Merveidareci geçiyor canm o hasasıyet ara ara gelıyor korkma benm de çoktu o haftalarda geçmişti normal 🙏🏻 Her hamıle bir değil bide herkes farklı şeyler yaşıyor bunlar korkutmasın seni🤗
badembid Merveidareci 6. Haftaya kadar şiddetli vardı canım bir anda kesildi 19.haftadayım hala yok merak etme canım bir sıkıntı olmuyor😊 ilerde geçtiğine sevineceksin bile 😅