[silindi] Kızlar doğum izninine 32. Haftadan sonra sistemsel otomatik mi çıkıyoruz yoksa yapılan bi işlem var mı
Melek6177 Eğer durumunuz iyiyse 37 ye kadar uzatıp bebek doğduktan sonra da kullanırsınız ama daha gidemiyorsanız doktorunuzdan 32 çalışamaz raporu alıp 16 haftalık izninizi başlatabilirsiniz