Ay bende de öle😭ilk hamileligimde kizima hamileydim ve öle güzellesmistimki, cildim parliyordu saclarim gürlesmisti onlarda parliyordu, bide kizda cirkinlesirsin derler. Simdi ogluma hamileyim, sivilce diz boyu, bi renksiz cildim, solgun, saclarim kupkuru. Gögüsler afedersiniz öküz gibi🙇🏻♀️🤷🏻♀️Ne giysem yakismiyo. Göbekten fazla gögüs yüzünden yakistiramiyorum, bazi kadinlar neden büyük gögüs sever hic anlamiyorum😅🙈gözünü seviyim kücük gögüsün😭
ama tabiki bende yeterki oglum saglikli olsun diyorum gecer inshallah. Cirkinlestim güzelligimi ogluma verdim, cok yakisikli oglum olcak diye avutuyorum kendimi🤣
bu arada hamilelikte mutlaka hep günes kremi kullanin, yoksa leke olusuyo (en 50 spf)